Jeśli masz problem techniczny w portalu klienta, możesz zastosować się do poniższych kroków, aby go rozwiązać.
Po każdym kroku sprawdź, czy problem nadal występuje.
Gdy problem zostanie rozwiązany, nie trzeba wykonywać dalszych kroków.
- Zaktualizuj swoją przeglądarkę internetową.
- Nasz portal klienta działa najlepiej w najnowszych wersjach przeglądarek internetowych.
- Użyj innej przeglądarki internetowej.
- Pomoże to ustalić, czy problem występuje w konkretnej przeglądarce.
- Wyłącz paski narzędzi lub dodatki, które nie zostały pierwotnie zainstalowane w przeglądarce internetowej.
- Niektóre dodatki lub rozszerzenia przeglądarki mogą mieć wpływ na działanie portalu klienta.
- Jeśli wyłączenie dodatków rozwiąże problem, ponownie włączaj je jeden po drugim, aby sprawdzić, który dodatek spowodował problem.
- Dowiedz się, jak zarządzać dodatkami dla przeglądarek Internet Explorer, Chrome i Firefox.
- Wyczyść pamięć podręczną przeglądarki i usuń pliki cookie związane z firmą Mewa.
- Dowiedz się, jak wyczyścić pamięć podręczną w przeglądarkach Internet Explorer, Chrome, Safari i Firefox.
Co należy wiedzieć przed wyczyszczeniem pamięci podręcznej lub plików cookie przeglądarki?
Usunięcie plików cookie może spowodować utratę innych informacji przechowywanych w przeglądarce, takich jak zapisane hasła i dane logowania.
Przed usunięciem tych informacji warto je zapisać w innym miejscu.
Wyczyszczenie pamięci podręcznej nie powinno mieć wpływu na przechowywane ważne dane.
Jeśli żaden z tych kroków nie rozwiąże problemu technicznego, wyślij nam zgłoszenie serwisowe lub skontaktuj się z zespołem wsparcia firmy Mewa.