
Kilka kroków do Twojego konta myMewa
Dzięki portalowi klienta myMewa masz wgląd w aktualną sytuację. Czy to z laptopa, tabletu, czy ze smartfona – w każdej chwili możesz być online i zarządzać swoim osobistym kontem klienta.
Poniżej wyjaśniamy w 4 prostych krokach, jak zarejestrować się na portalu klienta myMewa.
Krok 1 - numer klienta i adres e-mail
Podaj swój numer klienta Mewa oraz swój adres e-mail. Następnie naciśnij przycisk „Weryfikacja".
Swój numer klienta możesz również znaleźć w prawym górnym rogu faktury PDF.
Jeśli masz jakiekolwiek problemy z numerem klienta, zwróć się do osoby odpowiedzialnej za współpracę z Mewa w swojej firmie lub skontaktuj się z nami.
Wprowadź taki adres e-mail, którego chcesz używać do logowania.
W przypadku zapomnienia hasła skorzystaj z funkcji „Nie pamiętasz hasła?”. Czy masz już dostęp do swoich danych? Swój login znajdziesz tutaj.

Krok 2 - Twoje dane osobowe

Krok 3 - oczekiwanie
Jeśli Twoje dane są już zapisane w naszym systemie, to w ciągu kilku minut nastąpi aktywacja Twojego konta poprzez e-mail.
We wszystkich innych przypadkach postaramy się o jak najszybsze przeprowadzenie rejestracji. Skontaktujemy się z Tobą ciągu najbliższych 48 godzin. W przypadku pomyślnej rejestracji otrzymasz wiadomość e-mail z prośbą o ustawienie swojego hasła.
Wystarczy wówczas kliknąć czerwony przycisk „Ustaw hasło".
nie otrzymałeś wiadomości e-mail po rejestracji lub po zmianie hasła?
Krok 4 - ustawienie hasła i to wszystko!
Po pomyślnej rejestracji prześlemy Ci link do ustawienia swojego hasła. Kliknij ten link i ustal swoje hasło.
Teraz możesz się już zalogować na portalu klienta i/lub w sklepie internetowym buy4work przy użyciu podanego adresu e-mail i ustawionego hasła.