login_mewa_device.png

Kilka kroków do Twojego konta myMewa

Dzięki portalowi klienta myMewa masz wgląd w aktualną sytuację. Czy to z laptopa, tabletu, czy ze smartfona – w każdej chwili możesz być online i zarządzać swoim osobistym kontem klienta.

Poniżej wyjaśniamy w 4 prostych krokach, jak zarejestrować się na portalu klienta myMewa.

Krok 1 - numer klienta i adres e-mail

Podaj swój numer klienta Mewa oraz swój adres e-mail. Następnie naciśnij przycisk „Weryfikacja".

Swój numer klienta możesz również znaleźć w prawym górnym rogu faktury PDF.

Jeśli masz jakiekolwiek problemy z numerem klienta, zwróć się do osoby odpowiedzialnej za współpracę z Mewa w swojej firmie lub skontaktuj się z nami.

Wprowadź taki adres e-mail, którego chcesz używać do logowania.

W przypadku zapomnienia hasła skorzystaj z funkcji „Nie pamiętasz hasła?”. Czy masz już dostęp do swoich danych? Swój login znajdziesz tutaj.

Registration_Screenshot_PL.png

Krok 2 - Twoje dane osobowe

Wprowadź teraz informacje dotyczące płci, imienia i nazwiska oraz swojej firmy, a następie kliknij przycisk „Zarejestruj się".
PL_Registrierung.png

Krok 3 - oczekiwanie

Jeśli Twoje dane są już zapisane w naszym systemie, to w ciągu kilku minut nastąpi aktywacja Twojego konta poprzez e-mail.

We wszystkich innych przypadkach postaramy się o jak najszybsze przeprowadzenie rejestracji. Skontaktujemy się z Tobą ciągu najbliższych 48 godzin. W przypadku pomyślnej rejestracji otrzymasz wiadomość e-mail z prośbą o ustawienie swojego hasła.

Wystarczy wówczas kliknąć czerwony przycisk „Ustaw hasło".

nie otrzymałeś wiadomości e-mail po rejestracji lub po zmianie hasła?

PL_Registrierung_Mail.png

Krok 4 - ustawienie hasła i to wszystko!

Po pomyślnej rejestracji prześlemy Ci link do ustawienia swojego hasła. Kliknij ten link i ustal swoje hasło.

Teraz możesz się już zalogować na portalu klienta i/lub w sklepie internetowym buy4work przy użyciu podanego adresu e-mail i ustawionego hasła.

Zapewnij sobie korzyści już teraz i rozpocznij korzystanie z portalu.

Przygotuj numer klienta do rejestracji. Nie znasz numeru klienta? Skontaktuj się z osobą odpowiedzialną za kontakt z firmą Mewa w Twojej firmie lub bezpośrednio z nami.
Zarejestruj się już teraz!
login_mewa_device.png

Często zadawane pytania

Dlaczego nie mogę się zalogować na moje konto Mewa?

Jak mogę się ponownie zarejestrować?

nie otrzymałeś wiadomości e-mail po rejestracji lub po zmianie hasła?

Hotline

Potrzebujesz wsparcia?

Bezpośredni kontakt z nami

+48 32 363 82 60