Witamy na portalu klienta myMewa
Portal klienta myMewa oferuje maksymalną przejrzystość zarządzania zamówieniami. Na portalu klienta można w każdym czasie i tylko jednym kliknięciem przeglądać, sprawdzać, a także zmieniać wszystkie swoje dane. Równocześnie jesteśmy nadal osobiście do Twojej dyspozycji.

Korzystanie i nawigacja
Na stronie startowej odwiedzający ma wszystko w jednym miejscu i uzyskuje dostęp do wszystkich obszarów portalu klienta. Szybko i łatwo przejdź do żądanego obszaru myMewa.
Ilości objęte umową
W sekcji Ilości objęte umową znajdziesz aktualne zestawienia Twoich ilości kontraktowych w podziale na sektory biznesowe. Dzięki temu masz zawsze wgląd w rytm dostaw i koszty poszczególnych części.
Dostawy
Śledź nadchodzące dostawy i uzyskaj dostęp do szczegółowych informacji.
Zgłoszenia serwisowe
Skorzystaj z całodobowego serwisu dzięki systemowi zgłoszeń myMewa. Pozwala on na tworzenie i zarządzanie zgłoszeniami serwisowymi w dowolnym momencie.
Faktury
Może okazać się to przydatne w przypadku konieczności szybkiego wglądu i porównania danych oraz przeprowadzania analiz procesów wstecz.
Zarządzanie użytkownikami
W administracji użytkownikami możesz centralnie zarządzać wszystkimi dostępami do myMewa. Aby Twoi pracownicy mogli również korzystać ze wszystkich korzyści myMewa, masz możliwość nadania im bezpośrednio dostępu do myMewa oraz edycji istniejących dostępów.
Pomoc i informacje
Wszystkie ważne informacje, jak również pomocne dokumenty są dostępne w każdej chwili.